زوم کو بھول جائیں گوگل میٹ پر آئیں

زوم کو بھول جائیں گوگل میٹ پر آئیں

گوگل میٹ ، گوگل کی ویڈیو اپلیکیشن ہے جس کے ذریعے آپ بات کر سکتے ہیں ویڈیو کال پر اب وہ بھی بالکل مفت ، کرونا وائرس کی وجہ سے لوگ گھر بیٹھ کر کام کر رہے ہیں جس کی وجہ سے ویڈیو کالز بہت ہی ضروری ہو گئی ہیں ، لہذا اس میں کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ گوگل اس کا فائدہ اٹھانے کی کوشش کر رہا ہے اور جلدی سے اپنی پرانی تقریبا ختم کردی گئی اپلیکیشن کو دہرا رہا ہے۔ باضابطہ طور پر نئی خصوصیات کا ایک سلسلہ شروع کر رہا ہے جس میں ویڈیو کال میں زوم نما ٹائل کی ترتیب جس میں ایک وقت میں تقریبا 16 لوگ شامل ہو سکتے ہیں ،اس کی خصوصیت میں ایک کم لائٹ موڈ بھی ہےکیونکہ جب آپ کو رات کے وقت کال کرنا پڑے گی تو کم روشنی کی وجہ سے آپ کی آنکھوں پر اثر نہیں آئے گا، اور کسی خاص ونڈو کی بجائے ایک کروم ٹیب کی طرح آپ کی سکرین میٹ ہو جائے گی. ، اکثر دیکھنے میں آیا ہے کہ ویڈیو یا آڈیو کال کرتے وقت سب سے زیادہ مشکل وقت وہ ہوتا ہے جب آپ کے بیک گراؤنڈ میں کتے کے شور کرنے یا مرغ کے اذان دینے کی آواز گونجتی ہے مگر اب آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے گوگل میٹ میں آپ کو یہ خصوصیت بھی ملے گی کہ آپ بیک گراؤنڈ شور کو ختم بھی کر سکتے ہیں اور دیکھنے سننے والے کو صرف آپ کی آواز ہی جائے گی۔

زیادہ تر باتوں کے لئے ، یہاں جو اعلان کیا جارہا ہے وہ واضح ہے۔ ٹائل شدہ ترتیب ویب صارفین کو ایک ساتھ 16 شرکاء کو دیکھنے کی اجازت دیتی ہے۔ اس سے قبل ، یہ تعداد چار تک محدود تھی اور گوگل وعدہ کرتا ہے کہ وہ بڑی میٹنگوں اور پیش کش کی بہتر ترتیب کے لئے اضافی ترتیب کے ساتھ ساتھ مستقبل میں مزید فنکشن بھی استعمال کرے گا۔

بہت سارے لوگوں کو اپنی اسکرین کو گھورتے رہنا ضروری نہیں لگتا (اور کسی بھی چیزکو مسلسل دیکھنے سےآنکھوں پر زیادہ دباؤ ڈالنے کا امکان ہوتا ہے) لیکن ایک کروم ٹیب کی شکل میں پیش کرنے کی اہلیت یقینا بہت سوں کے لئے ایک خوش آئند نئی خصوصیت ہے۔ لیکن جو چیز شاید اتنی اہم ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ان ٹیبز سے پہلے کے مقابلے میں اعلی قسم کے ویڈیو مواد کا اشتراک کرسکتے ہیں۔

اگر آپ اکثر اندھیرے میں میٹنگ کرتے ہیں تو ، کم روشنی والے موڈسے آپ کے ویڈیو کو روشن کرنے کے لئے AI کا استعمال کرتے ہیں۔ کچھ دوسری خصوصیات کے برخلاف ، یہ موبائل میں پہلے آرہا ہے اور مستقبل میں ویب صارفین کے پاس آئے گا۔

ذاتی طور پر ، میں شور کی منسوخی کی نئی خصوصیت کے بارے میں انتہائی پرجوش ہوں۔ عام طور پر ، شور کی منسوخی شور سے بچاؤ کے لئے بہترین کام کرتی ہے۔

چند دن پہلے تک کہا جا رہا تھا کہ یہ خصوصیت صرف آنے والے ہفتوں میں ہی سامنے آجائے گی اور ابتدائی طور پر ویب میں جی سوئٹ انٹرپرائز اور جی سویٹ انٹرپرائزکے طلبا والے ورژن کے ے صارفین کے لئے دستیاب ہوگی ، موبائل سپورٹ بعد میں آئے گی۔
google meet gmail preview
مگر دیکھنے میں آ رہا ہے کہ جب آپ اپنا گوگل میل باکس کھولتے ہیں تو گوگل آپ کو ایک شاندار تحفہ دیتا ہے ڈائریکٹ گوگل میٹ کے لنک پر لے جا کر. امید کرتے ہیں کہ گوگل کا یہ تحفہ استعمال کر کے آپ کو خوشی ہو گی اور اس کی سب سے بڑی وجہ یہی ہے کہ گوگل ایک قابل اعتماد ادارہ ہے اور اس پر اعتبار کیا جا سکتا ہے اگر بات پرائیوسی کی ہو تو.

آپ کیا کہتے ہیں؟

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.