کالی بیوہ جلد آ رہی ہے آپ کا سامنا کرنے

کالی بیوہ جلد آ رہی ہے آپ کا سامنا کرنے

سب سے زیادہ کمانے والی مووی ایونجرز اینڈ گیم میں جس میں موسمی تغیرات اور دنیا کی تبدیلی جیسے واقعات اور سب سے بڑھی بات موت بھی کالی بیوہ کونہیں روک سکی۔ جہ ہاں ایونجرز: اینڈگیم کے بعد ، نتاشا رومانوف کو آخر کار بڑی اسکرین کی اصل کہانی مل رہی ہے جو شاید آٹھ سال پہلے ہی مل جانی چاہیے تھی لیکن کبھی نہ ہونے سے دیر سے ہونا بہتر ہے۔

کالی بیوہ کا حتمی ٹریلر چیک کریں۔

اسکارلیٹ جوہسنسن واضح طور پر پریکوئل کا اسٹار (اور اب پروڈیوسر) ہے۔ کیپٹن امریکہ: خانہ جنگی اور بدلہ لینے والوں کے مابین طے شدہ: انفینٹی وار ، نتاشا اپنے سرگوٹ ایونجرز کے خاندان کے ٹوٹنے کے بعد بھاگنے میں مفرور کے طور پر پہلے سے کہیں زیادہ تنہا ہیں۔ لہذا کالی بیوہ اپنے پرانے قاتلوں کے گروہ میں گزارے دنوں کو یاد کرتے ہوئے اپنے پرانے خفیہ روسی خاندان سے رجوع کرتی ہے۔

اس فیملی میں فلورنس پگ بھی شامل ہیں ییلینا بیلوا کے طور پر ، نتاشا کی چھوٹی بہن جس پر بڑے پیمانے میں فلموں میں ایم سی یو بلیک بیوہ مینٹل لینے کا شبہ کیا تھا۔ ہمارے پاس ڈیوڈ ہاربر کو بطور ریڈ گارڈین بھی ملا ہے ، جو کیپٹن امریکہ کے بارے میں بہت ہی پرانا سوویت جواب ہے۔ راہیل وائس ایک سرپرست میلینا ووستوک آف کے طور پر ایک مختصر پیش کش کرتی ہیں۔ اور ایکشن مناظر ورسٹائل ولن ٹاسک ماسٹر کی مختصر جھلک پیش کرتے ہیں۔

اخلاقی طور پر مبہم سپر جاسوس کی طرح ایسا لگتا ہے جیسے بلیک بیوہ فلم دو طریقوں میں سے ایک میں چل سکتی ہے۔ یہ یا تو چپکے سے جاسوس سے بھری مارول فلموں کو نئا رخ دے کر بہت ساری نئی پلاٹ لائنز اور اسرار کو ترتیب دے سکتا ہے۔ یا یہ نامکمل کاروبار کو سمیٹ سکتا ہے جو ایوینجرز کی پہلی خاتونہونے کے ناطے بنتا بھی ہے۔ خیر جو ہوگا وہ ہمیں اگلے مئی میں مووی کے ریلیز ہونے پر ہمیں پتہ چل جائے گا۔ اس دوران میں ، آپ ٹریلر دیکھیں اور اندازہ لگائیں کے کالی بیوہ کے ساتھ کیا ہونے جا رہا ہے

تصویر فوربز سے لی گئی ہے

آپ کیا کہتے ہیں؟

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.