ٹک ٹاک بچوں کا کھیل نہیں ہے نیا فیچر متعارف کروا دیا گیا

ٹک ٹاک بچوں کا کھیل نہیں ہے

ٹک ٹاک نے نوعمروں کو آن لائن مختلف قسموں کے فراڈ اور بالغ مواد سے محفوظ رکھنے میں مدد کے لئے والدین کے نئے کنٹرول متعارف کروائے۔

پچھلی دہائی کی سب سے زیادہ ڈاؤن لوڈ ہونے والی 10 ایپس میں سے ایک ، ٹِک ٹاک خاص طور پر توجہ طلب نوجوانوں میں مقبول ہے۔

ہر سمجھدار والدین اس اپلیکیشن کو اپنے بچوں کی تربیت کے لیئے ایک خطرہ تصور کرتے ہیں۔

والدین کیسے بچوں کے ٹک ٹاک اکاؤنٹ پر کنٹرول رکھ سکتے ہیں۔

اس تقریب میں سرپرستوں یعنی والدین سے اپنا ٹِک ٹاک اکاؤنٹ بنانے کی ضرورت پر زور دیا گیا ہے۔ یہ کمپنی کے لئے سیکیورٹی کو فروغ دینے کے دوران تعداد میں اضافے کا ایک بہترین طریقہ ہے – جو ان کے نوعمر بچوں سے منسلک ہے۔

ایک بار فعال ہوجانے پر ، بالغ افراد روزانہ اسکرین ٹائم کا انتظام کرسکتے ہیں ، براہ راست پیغامات کو محدود (یا بند) کرسکتے ہیں ، اور نامناسب مواد کی ظاہری شکل کو محدود کرسکتے ہیں۔

یورپ ، مشرق وسطی ، اور افریقہ کے لئے ، ٹِک ٹِاک کے اعتماد اور حفاظت کے سربراہ ، کورمک کینن ، نے ایک بلاگ کے اعلامیے میں لکھا ،

"حفاظت سے ہماری وابستگی کے ایک حصے کے طور پر ، ہمارے صارفین کی بھلائی ہمارے لئے ناقابل یقین حد تک اہم ہے۔”

انہوں نے مزید کہا ، "ہم چاہتے ہیں کہ لوگ ٹک ٹاک پر تفریح ​​کریں۔ "لیکن ہماری برادری کے لئے ان کی فلاح و بہبود کی دیکھ بھال کرنا بھی ضروری ہے ، جس کا مطلب ہے کہ آن لائن ایپس اور خدمات کے ساتھ صحت مند تعلقات رکھنا۔”

(اگر "صحت مند رشتہ” میں والدین بھی شامل ہیں۔)

ان کا یہ بھی کہنا ہے کہ یہ خصوصیت ماں اور والد کے لئے خوش آئند خبر ہوسکتی ہے۔ لیکن میں تصور نہیں کرسکتا کہ نوجوان صارف ڈیجیٹل ہیرا پھیری کی تعریف کریں گے اور اس فنکشن کو پسند کریں گیں۔

دریں اثنا ، اسکرین ٹائم مینجمنٹ متعارف کروانے کے تقریبا ایک سال بعد ، ٹِک ٹِک نے اپنے کچھ جدید ترین تخلیق کاروں کے ساتھ شراکت میں اسکرین ٹائم مینجمنٹ کو فیڈ میں لانچ کیا۔

نیا "انوکھا اور متحرک” صارفین کو یاد دلاتا ہے کہ وہ ایپ پر ضائع کرنے والے گھنٹوں سے "آگاہ رہیں” اور انہیں "اپلیکیشن سے ہٹ کر کچھ وقت نکالنے” پر غور کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔

ابھی تک اس بات کا صحیع طرح سے جائزہ نہیں لیا جا سکا کہ یہ خصوصیت کس طرح سے اثر انداز ہوگی۔

کیینن نے کہا ، "ہم اپنی کمیونٹی کو محفوظ رکھنے کے طریقے متعارف کراتے رہیں گے تاکہ وہ ان چیزوں پر توجہ مرکوز رکھیں جو ان کے لئے اہم ہیں ٹک ٹاک کی کمیونٹی کی تخلیقی صلاحیتوں کو تخلیق ، اشتراک اور ان سے لطف اٹھائیں۔”

فیڈ میں فیملی سیفٹی وضع اور اسکرین ٹائم مینجمنٹ اب انگلینڈ میں دستیاب ہیں۔ جلد ہی یہ دونوں خصوصیات باقی ملکوں میں بھی استعمال کی جا سکیں گیں۔

ہمارے خیال میں یہ ایک بہترین فیچر متعارف کروایا گیا ہے ٹک ٹاک کی طرف سے جو یقیناَ والدین کو اپنے بچوں کے اپلیکیشن استعمال کرنے پر نظر رکھنے میں معاون ثابت ہوگی.

آپ کیا کہتے ہیں؟

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.